دستگیری کلاهبرداران ۵۰۰ میلیاردی فروش حواله خودرو در البرز -راهبرد معاصر

دستگیری کلاهبرداران ۵۰۰ میلیاردی فروش حواله خودرو در البرز 

فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با همدستی همسر و یکی از بستگانش اقدام به ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری با شیوه فروش حواله خودرو دراین استان کرده بود، دستگیر شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۵۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار حمید هداوند اظهار داشت: به دنبال ارجاع پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری از طریق فروش حواله خودرو به پایگاه دوم پلیس آگاهی، تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل شد.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه ازسوی کارآگاهان مشخص شد که متهم اصلی پرونده با وعده فروش حواله خودرو اقدام به دریافت مبالغ هنگفتی از ۳۵ نفرکرده و به خارج از کشور گریخته‌است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه همسر و یکی از بستگان متهم پرونده که در ارتکاب کلاهبرداری با وی همکاری می‌کردند در شهر کرج شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: در ادامه با همکاری عوامل پلیس بین‌الملل متهم اصلی در یکی از کشور‌های هم مرز ایران توسط پلیس دستگیر و به داخل کشور منتقل شد.

هداوند با اشاره به ارزش کلاهبرداری ۵۰۰ میلیارد ریالی این پرونده گفت: متهم با ترغیب شهروندان به خرید حواله خودرو با قیمت پایین‌تر مبالغی را به صورت نقدی از آنها دریافت و با سوداگری در بازار‌های ملک و ارز به چند شهروند خودرو تحویل و با بالا رفتن گردش مالی از ایران گریخته بود.

وی افزود: متهمان به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار